неділю, 22 травня 2016 р.

Ягідному блокноту - бути!

Розділювачі у яскравий блокнот
Продовжую розвиватись з проектом "Блокнот" від ScrapMir та Cherrylana.


Як би мало не було у мене вільного часу, та все ж на блокнот я його виділила. Дуже хотіла навчитись шити книжковий перепльот і даний блокнот планувався без розділювачів. Але мені забракло яскравих та насичених кольорів і я знову відхилилась від планів) Всього блокнот матиме 120 листів для записів, їх ділять 5 розділювачів + форзаци. Старалась зробити декор максимально плоским, обмежувалась майже лише папером, але у насичених синьо-фіолетових тонах. не обійшлось без кишеньок та конвертів, а також місць для фото. Розділювачі за розміром сторінок, без виступів і є два напіврозділювачі.
 Переглянувши результат, думаю, що перегнула... тепер боюсь зшивати настільки великий блок... мабуть спочатку потренуюсь на чомусь меншому)
Трохи темні фото(з телефона), бо мій коханий забрав фотоапарат - робить фотозвіт по посівах гібридів кукурудзи... вірнішее він робить фото, а звіт робитиму я=)

Форзац




Розділювачі










 Знову форзац 



Ну і по проханні експертів - листи




4 коментарі:

  1. Дуже смачно вийшло і сторіночки гарні! Тільки фото трохи сині)))

    ВідповістиВидалити
  2. Наденька, композиции мне ваши нравятся и впечатления от разделителей очень хорошее!
    Добавить нечего)
    Всё так аккуратно!
    Машинная строчка просто блеск!)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень понравились разделители необычной формы! Вкусненько! Спасибо, что участвуете в блокнотном проекте!

    ВідповістиВидалити