пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Violet eco


Привіт усім!
Мені дуже подобається еко-стиль у скрапбукінгу, а також фіолетовий колір та усі його відтіінки. От я і вирішила поєднати ці два своїх уподобання у листівочці. 
 У нашій великій родині умовно стартує святковий сезон - велика кількість днів народжень родичів припадає саме на листопад-грудень, а далі - святвечір та різдво.  Це час, коли родина часто збирається гуртом у бабусиному домі, де пройшло також і моє дитинство. Змалечку кінець осені та початок зими був для мене особливим часом, магічним.  Дану листівку я підготувала для мами. Сушені квіти, використані для композиції збирав мій старший синочок. От я й вирішила, що мамусі така пам'ятка буде вдвічі приємніша)


 






Листівку я намагалась зробити по скетчу. Це, доречі, перша робота за скетчем.
В завданні "Універсальний скетч №2" від Cherrylana design були вказані  поради по роботі зі скетчем, що дійсно мені були корисними.








11 коментарів:

  1. Надю, дуже гарна листівка! Мені імпонує підібрана гамма кольорів і цей еко стиль добавляє роботі автентичності та шарму... Чудове відображення скетчу, я рада, що мої підказки допомогли! ;) Дякуємо, що береш участь в наших завданнях від Cherrylana Designs! )))

    ВідповістиВидалити
  2. Листівка неймовірна! Таке все справжнє, з патиною часу і з величезною любов'ю! Дякуємо, що надихнулись завданням від Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за порцію натхнення! Буду чекати нових завдань)

      Видалити
  3. Як гарно вийшло! Гербарій надає роботі витонченості!)
    Дякуємо за участь у завданні від ScrapBox!

    ВідповістиВидалити
  4. Палитра чудесная! Сушеніе цветочки бомбезные и идеально вписались в работу :)
    Спасибо за участие в задании ScrapBox :)

    ВідповістиВидалити
  5. Душевная открыточка! Спасибо, что творите с Донецким Скрапклубом!)

    ВідповістиВидалити