суботу, 31 жовтня 2015 р.

Яскраве свято

Завтра, у таку чарівну дату: 01.11 виповняється один рочок маленькому, милому хлопчику - моєму племіннику Дімасику. Звичайно ж, у звязку з такою великою подією я просто не могла не зробити книгу побажань. Ось що вийшло:




Композицією на обложці я хотіла дійсно показати, наскільки це свято є веселим. В цьому мені допомогли акварельки мого Ромчика - я намалювала декілька повітряних кульок й "посадила" їх на хмарку з фатино(нажаль фото того не передає), щоб вони дійсно виглядали повітряними, легкими.




На сторінках для побажань вирішила дотримуватись теми із кульками за допомогою цифрових штампів.



Проглядаючи пост із завданням-асоціацією "Веселе, яскраве" від Аграфки перше, що спало мені на думку - це дітлахи. Адже мені більше за все радості приносять саме діти.

agrafka_challenge_october2015




1 коментар:

  1. Сколько шарикооов! Супер! Спасибо за участие в задании блога Аграфка! :)

    ВідповістиВидалити